Nápoveda
OBSAH
-
Prvý raz na portáli
-
Podrobnejšie o časti . . .
-
Čo dokážem ako zástupca vlastníkov
-
Čo dokážem ako správca
-
Často kladené otázky
1. Prvý raz na portáli
Portál, resp. vždy jeho konkrétna časť, je prístupná len pre registrované osoby (vlastníci, nájomníci, spolubývajúci, správca) Registračné meno a heslo každému oprávnenému vydá zástupca.
Zástupca je osoba určená vlastníkmi a nájomníkmi na spravovanie časti portálu určenej výhradne pre konkrétny dom (spravidla je to člen riadiaceho orgánu určeného na spravovanie domu). Zástupcov môže byť určených viac - potom majú zhodné prístupové práva.
Heslo si pri prvom prihlásení zmeňte tak, aby ste ho nezabudli a v žiadnom prípade ho nikomu neoznamujte. Ani správca, zástupca či administrátor stránky ho nemajú dôvod od Vás žiadať. (Zmena hesla je možná po kliknutí na text "UPRAVIŤ UŽÍVATEĽSKÝ PROFIL" - po prihlásení stále dostupný v ľavej spodnej časti stránky. Zmenu treba potvrdiť kliknutím na modrý piktogram v tvare diskety.)
Údaje, ktoré uvediete v užívateľskom profile (telefón, email) sú dostupné okrem Vás len správcovi a zástupcovi.
Na emailovú adresu Vám budú chodiť automaticky generované oznamy o tom, že na stránke pribudla, či bola aktualizovaná informácia v častiach "OZNAMY", "SCHÔDZE" a "FONDY". Emailovú adresu je možné aktualizovať v užívateľskom profile.
Po kliknutí na podčiarknuté časti textov sa dostanete k ďalším súvisiacim informáciám (napríklad OBSAH)
Pred odchodom z portálu vDome.sk sa vždy odhláste (v ľavej dolnej časti stránky)
SPÄŤ na OBSAH
2. Podrobnejšie o časti . . .
- je to miesto pre správy určené pre všetkých. Po prvom zverejnení aj po každej aktualizácii sa konkrétna správa zaradí medzi "AKTUALITY" (odkazy na pravej strane) a zároveň je odoslaná správa všetkým používateľom na emailové adresy uvedené v ich užívateľských profiloch.
- zoznam priestorov (byty, garáže . . . ) - odporúča sa uvádzať podľa listu vlastníctva.
- miesto, ktorého obsah tvorí zástupca. Svoje návrhy čo by tu malo byť môžete vyjadriť v časti "DISKUSIA"..
- informácie o záväzných (schôdze, zhromaždenia) aj poradných stretnutiach. Obsahuje možnosť uverejňovať, prehliadať i stiahnuť do vlastného počítača dokumenty zo schôdzí. Po ich prvom zverejnení aj po každej aktualizácii sa oznam o konkrétnej schôdzi zaradí medzi "AKTUALITY" (odkazy na pravej strane) a zároveň je odoslaná správa všetkým používateľom na emailové adresy uvedené v ich užívateľských profiloch.
- možnosť nahlásiť poruchu, mať informáciu o tom, či sa ňou už niekto zaoberal (zástupca, správca) a či už je problém doriešený.
- základné informácie o stave jednotlivých fondov. Pri zápise a zmene v tejto časti je tiež odoslaný oznam všetkým používateľom na adresy uvedené v ich užívateľských profiloch.
- zverejnenie výsledkov ankiet, o ktorých výsledku mohol rozhodnúť každý oprávnený užívateľ. Ankety do ktorých je ešte možné prispieť svojim hlasom (práve prebiehajúce) sú po prihlásení stále dostupné na pravej strane.
- možnosť dôležité dokumenty prehliadať aj stiahnuť do vlastného počítača.
- priestor pre vyjadrenie vlastného názoru . . . Nové diskusné témy na základe návrhov zriaďujú určení zástupcovia .
- odkazy na dôležité a zaujímavé stránky
- základné kontaktné údaje
- sekcia dostupná (a zobrazovaná) len určeným zástupcom pre ich vzájomnú komunikáciu
SPÄŤ na OBSAH
3. Čo dokážem ako zástupca
Predovšetkým pridávať a aktualizovať oznamy, informácie o schôdzach, dokumenty, kontakty a linky, ale aj zriaďovať nové diskusné témy, pridávať nových užívateľov . . . Tiež môžete upravovať informácie v jednotlivých sekciách a plne pre špecifické potreby domu prispôsobiť sekciu "O NÁS". Na email, ktorý máte uvedený v užívateľskom profile Vám budú chodiť aj automatické správy, pokiaľ niekto oznámi novú závadu.
Použité sú jednoduché piktogramy:
- novú informáciu pridať
- úpravu stránky začať
- úpravu stránky uložiť (okamžite sa zmena zverejní)
- úpravu stránky neuložiť (nič sa nezmení, ale ani nepokazí)
SPÄŤ na OBSAH
4. Čo dokážem ako správca
Je to závislé od dohody medzi zástupcami a Vami. Prakticky však dokážete rovnaké veci, ako zástupca, ale pretože máte viacej domov, môžete mať možnosť hromadných importov, exportov. V prípade záujmu nás oslovte cez email info@netsluzby.sk, alebo prostredníctvom kontaktného formuláru.
SPÄŤ na OBSAH
5. Často kladené otázky
V tejto časti sú publikované otázky (a odpovede na ne) smerujúce k technickému riešeniu a použitiu stránky. Vopred Vám za ne ďakujeme.
Čo mám robiť, ak som zabudol heslo?
Stačí kontaktovať zástupcu (prípadne jedného zo zástupcov) a on Vám pridelí nové dočasné heslo. Toto dočasné heslo si počas najbližšieho prihlásenia zmeňte.
Aké heslo je vhodné?
Vaše heslo
- by malo mať 6 - 256 znakov, Môže obsahovať veľké, malé písmená aj číslice. Môžu sa použiť dĺžne, mäkčene aj špeciálne znaky.
- by nemalo byť tak zložité, že ho zabudnete a zároveň také jednoduché, že ho uhádnu aj ľudia, ktorí Vás trochu poznajú. Neodporúčajú sa napríklad mená a dátumy narodenia Vaše a Vašich blízkych . . .
Ako si môžem zmeniť e-mail pre zasielanie automaticky generovaných oznamov?
Kliknutím na text "Upraviť užívateľský profil" počas prihlásenia stále dostupný v ľavom dolnom rohu sa zobrazia Vaše základné údaje. Ich zmena je možná využitím piktogramu a prepísaním starej emailovej adresy za novú. Môžete zadať aj telefónny kontakt. (K týmto údajom má prístup jedine zástupca spravujúci vašu časť portálu a správca.) Údaje si skontrolujte a potvrďte kliknutím na piktogram - (obrázok diskety) - tzn. "Uložiť".
SPÄŤ na OBSAH
|